İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Sivas İstasyon Şubesi Personelinden Şikayetçiyim.

10 Şubat'ta hattımı Vodafone'a geçirmek için Sivas istasyon şubesine başvuruda bulundum. Bu şubedeki görevli O***** bey (soy ismini veremeyeceğini söyledi) bana gerekli ayrıntıları vermediği için hattımın geçiş işlemlerini başlattım. 6 güne kadar sürüyormuş işlemler sonradan öğrendim. Bu sebeple iptal işlemi için müşteri hizmetlerini aradım. Oradan başvurunuz henüz müdürlüğe ulaşmadıysa iptal edebilirsiniz, bayimizden denildi. Bu bilgiyle bayiye gittiğimde O**** bey başvurumun durumuna bakmadan iptal edemeyeceğini söyledi. Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget