Hattımı faturasıza geçirme konusunda yaptığım çağrı merkezi başvurusunda işlemin gerçekleştirileceğini söyleyip işleme alınmadı. 2 defa şikayet oluşturdum 3 gün içinde dönülecek denip bir daha geri dönüş falan yapılmadı. Bu kadar kötü bir firma olamaz.
Yorum Gönder