İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Şikayetlerim İşleme Alınmıyor.

Hattımı faturasıza geçirme konusunda yaptığım çağrı merkezi başvurusunda işlemin gerçekleştirileceğini söyleyip işleme alınmadı. 2 defa şikayet oluşturdum 3 gün içinde dönülecek denip bir daha geri dönüş falan yapılmadı. Bu kadar kötü bir firma olamaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget