İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Servislere Abone Olmadığım Halde Üyelik Bilgisi Geliyor.

20 Ocak ta servis aboneliği bilgisi verildi ben hiçbir şekilde üyeliğim söz konusu değildir. Haftalık kesilmek istenen 9,80 kuruşun tarafıma aktarılmasını istiyorum. Gereğini arz ederim aksi takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget