Ekim 2016'da Vodafone üzerinden 9.90.-x 3 aylık Netflix aboneliği aldım. Vodafone'un teklifi ile 3 Ocak'ta aynı fiyattan uzattım. Uzatıldığına dair en SMS Vodafone'dan geldi. Ayın 14'ünde; 5'inden itibaren yenilenmesi gereken Netflix aboneliğini yenilemediğim bildirilerek kesildi. O tarihten itibaren 27 Ocak'a kadar yenilemeye çalıştım. Yenilenemedi; ama 1 GB internet sanki abonelik varmış gibi 4'üncü ay yüklendi. Vodafone'dan gelen ocak faturamda 4'üncü ay için 9,90 TL ilave ücret talep edildi. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir sonraki faturamdan bu tutarın düşüleceği söylendi. 5 Şubat'ta gelen SMS ile olmayan Netflix aboneliği için 1 GB internet daha 9,90 karşılığı yüklendi. Aradığımda ilave paket gözükmüyor ama 9,90 isteniyor. Paketi iptal de edemiyorlar çünkü gözükmüyor. 5 Şubat itibarı ile yaptığım şikayete aciliyet notu olmasına rağmen 16 gündür dönülmedi.
Yorum Gönder