İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Abonelik İptali Yapamıyorum!

2016 yılının 8. ayında taşındım. İnternetimin nakil olmasını istedim. Vodafone yetkilileri taşındığım yerin alt yapısının desteklemediğini söylediler. Bu durumla ilgili dilekçeyi mail yoluyla iletirseniz cayma bedeli yansımayacaktır dediler. Gönderdikleri dilekçe örneğini doldurup mail yoluyla 02.08.2016 tarihinde ilettim. Daha sonra bana verdikleri modemi belirtikleri adrese kargo aracıyla gönderdim. Yasal iade süresi dolduğu için kabul edilmedi diye bir mesaj aldım. Müşteri hizmetlerini arayarak bu durumu belirttim. Modemin faturasını çıkarmalarını, cayma bedelinin iptal edilmesini belirttim. Kayıt oluşturdular. Geri dönüş yapacağız dediler. Bu süreçte 8- 10 kere aradım. Yine bir sonuç alamadım. Bugün ise dosyanız idari takip bölümüne alındı diye bir mesaj geldi. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise T.C. mi ya da numaramı sistem kabul etmedi. Bu konuyla ilgili görüşemiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget