2 ay önce hattımı başka bir şebekeye taşıdım hattımda yaklaşık 55 TL kaldı bunu nasıl alabileceğimi öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Ana bayiliklerden birine gitmem gerektiğini söylediler. 4 tane bayi gezdim İstasyon Caddesi bayisinde çalışan 3 farklı kişi 3 farklı bilgi verdi İstasyon Caddesi'ndeki bayide Zirve Telekom H*** isimli beyefendi bana bağırdı daha 3 ay zamanım olduğunu sonra uğramam gerektiğini söyledi. Oradan diğer bayilere gittim ve hepside müşteri hizmetlerini aramamı söylediler. Bu sabah yine müşteri hizmetlerini aradım ve bana bu işlemi sadece bayinin yapacağını söylediler. Dünkü dolaştığım bayilerle ilgili şikayette bulunmak istediğimi söyleyince de bayi kodu istediler benden ve şu an internette var olan bayi telefon numaralarının hepsi yanlış lütfen bana yardımcı olun.Vodafone hakkında ne yapabilirim paramı aldıktan sonra bile bu işin peşini bırakmayacağım.
Yorum Gönder