Yıllardır Vodafone kullanmakla ne kadar hata yapmışım bir kez daha gördüm yasal sahibi olduğum ve kardeşimin kullandığı hatta kardeşim 26 yaş altı olduğu ve freezone dan faydalanmak istediği için müşteri hizmetlerini arayıp kardeşimi hattın kullanıcı olarak tanımlatmak istedik fakat müşteri temsilcisi yardımcı olmadığı gibi anne baba aynı öz kardeşim için sizin kütüğünüz aynı değil kullanıcı tanımlayamıyoruz diye bilgi verildi ve işlem yapılmadı bende kardeşimde evli değiliz annemiz babamız aynı ve aynı kütükteyiz fakat Vodafone ısrarla sizin kütüğünüz farklı diyor üstüne bir de müşteri temsilcisi kızımızın bize telefonu kapatırken başka operatöre geçin demediği kaldı ve bugün itibarı ile ailecek kullandığımız 5 hattı da başka operatöre geçiriyoruz bu çalışanlarla böyle devam Vodafone daha çok müşteri kaybetmeye hazırlıklı olun.
Yorum Gönder