31.012017 tarihinde yaşadığım mağduriyet sonrası 7878 e mesaj atarak mobil ödememi kapat mesajı attım 1 dakika. Sonra mobil ödemeniz kapatılmıştır diye mesaj geldi. 02.02.2017 tarihinde Vodafone self servis üzerinden kontrol ettiğimde mobil ödeme hala açık görünüyordu. Self servis üzerinden tekrar mobil ödemeyi kapatım. 03.02 2017 tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak hem diğer mağduriyetimi hem de mobil ödememin nasıl tekrar açıldığını sordum. Cevap alamadım. Self servisten kapattığımı söyledim. Temsilci baktı mobil ödemeniz açık dedi. İnanamadım. Kapatın dedim. Sözde kapattı. Her an Vodafone sistemleri tarafından açılabilir die endişe ile kontrol ediyorum. Vodafone dan beklediğim açıklama. Mesaj ile ve self servis üzerinden kapattığım mobil ödeme kimler tarafından nasıl açılıyor. Vodafone gizlilik güvenlik çözüm gibi konularda niye yetersiz kalıyor. Bunu tarafıma açıklamalarını bekliyorum.
Yorum Gönder