Ocak 2017'de faturasızdan faturalı hatta geçtim. 36 liralık tarife bana indirimli 23 liraya geldi tarifem akıl küpü maxsiydi. Bir ay sonra bana mesaj geldi Red 10 tarifesine geçtiniz üstüne bir de pasaport tarifesine geçirmişler çıkana kadar akla karayı seçtim ama kullanmadığım halde 100 liralık kendi kendine geçirdikleri tarifenin parasını ödetecekler üstüne üstlük numaram da özel numara gözüküyor faturalıdan faturasıza geçtiğimden beri ne yaptıysam olmadı.
Yorum Gönder