Para yükledim. Sonra iki lira kestiler. Yeterli para olmadı, en az da 16 yükleniyor sonra eve geldim. Ablam bana yollasın diye "en az 7 TL olması lazım" dediler yükledik kendi kendine ek paket yaptı. Sonra ablamda 3 lira kaldı. Ben de buna 5 lira yolladım en az o kadar yollanıyor diye o da bana 8 yollayacaktı. Şimdi de diyor ki en as 11 lira olması lazım ablama izni olmadan ek paket yapıyor ve benim de 8 TL paramı aldılar. Ablama yolladığım parayı da benden kestiler. Fakat ablamda gözükmüyor
Yorum Gönder