İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İzinsiz Paket Ve Para Kesimi

Para yükledim. Sonra iki lira kestiler. Yeterli para olmadı, en az da 16 yükleniyor sonra eve geldim. Ablam bana yollasın diye "en az 7 TL olması lazım" dediler yükledik kendi kendine ek paket yaptı. Sonra ablamda 3 lira kaldı. Ben de buna 5 lira yolladım en az o kadar yollanıyor diye o da bana 8 yollayacaktı. Şimdi de diyor ki en as 11 lira olması lazım ablama izni olmadan ek paket yapıyor ve benim de 8 TL paramı aldılar. Ablama yolladığım parayı da benden kestiler. Fakat ablamda gözükmüyor

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget