Hattımı Vodafone taşıdım taşıdım. 750 dakika 2 GB internet 1000 mesaj bittikçe dolan tarife hattımın taşındığına dair mesaj geldi. Söylemişlerdi bayiye gitmem gerekiyormuş, telefon şifre geliyormuş o şifreyle işlem bitiyor bayi hata veriyor dedi sonra yapalım diye anlaştık. Tam bir hafta oldu bayiyle akraba olduk deneye deneye müşteri hizmetlerini arıyorum hiçbir fikirleri yok. Konuya tamamıyla Fransızlar. Biraz bayiyle konuşun diyor ya? Ben onlara bayi yapamadı teknik bir şey var diyorum onlar bana ellerinden bir şey gelmediğini söylüyor.
Yorum Gönder