Bugün (04.02.2017) tarihinde esimin paketinin yenilenmesi için 20 lira yükleme yaptım. Vodafone Yanımda uygulamasına baktığımda "GPRS Prepaid aylık MR 1 GB 4,5g Promosyonu" yazdığını gördüm vergi kesildiği için paketim yenilenmedi 1 GB hediye internete güvenip kullanmaya başladım 25 dakika sonrasında günlük 11 lira kullanım limitine ulaştığımı belirten mesajla tekrar uygulamaya baktığımda hem 1 GB internet sıfırlanmış hem de kontörümün gittiğini gördüm hatanın düzeltilip bakiyemin iadesini istiyorum.
Yorum Gönder