İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İnsanları Yanıltıyor, Mağdurum!

Defalarca Vodafone tarafından mağdur edilmiş biri olarak ucuz diye Vodafone kullanıyorum ama inanın yine beni zor durumda bıraktınız 25 TL kontör yükledim 2 gün önce 5 TL 100 dk her yöne aldım beni 3 gün daha kalmış tarifeme kadar idare etsin diye kalan kullanımlarıma bir girdim ne göreyim 14.36 bakiye yazıyor dedim yine bir yerden çekmiştir dakikamı yedim herhalde dedim mecburen yarın tarifem yenilenecek olmasına rağmen param olmadığı için aylık 500 dk tarifem yerine 250 dk her yöne 14 TL'ye paket aldım ama bir de ne göreyim bakiyeniz 6 TL kalmış demez mi sinirlerim bozuldu resmen mecburen 1 haftalık 250 MB internette aldım sırf yanımda uygulaması yüzünden bu duruma düştüm ve bu ilk değil kaçtır böyle şeyler yüzünden fazla fazla kontör alıp zarara uğrattınız beni. Sanırım T***'ye geçeceğim çünkü bu kadar zarara uğrayacaksam her seferinde t**** daha karlı benim için.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget