İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İhmalkar Bir Operatör

Hattım borcumdan dolayı kapandı hemen buna müteakip borcumu 30 dk içerisinde ödemesini gerçekleştirdim. 4 gün oldu ve hala hattım açılmadı defalarca müşteri hizmetleriyle konuştum, kayıt bıraktım kimse yardımcı olmadı. Bir insan bu kadar ihmal edilemez, burası koskocaman kurumsal bir firma diyeceksiniz ama bakkal dükkanından bir farkı yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget