İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hotspot Wi-Fi Kullandığım Hattımı İptal Etmiyorlar.

Yaklaşık 4 ay önce taşınabilir Wi-Fi cihazımda kullandığım Vodafone hattımı aldım. Hattımın iptalini istediğim halde müşteri hizmetlerinden hizmet alamıyorum oradan oraya aktarıp duruyorlar her seferinde aynı oyalamaca ya sistemleri bozuk ya yanlış yeri aradınız deyip işlemi yapmıyorlar bu kadar kötü hizmet veren, çağrı merkezini eğitmeyen başka bir firmada görmedim. Hattımın iptalini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget