Yaklaşık 4 ay önce taşınabilir Wi-Fi cihazımda kullandığım Vodafone hattımı aldım. Hattımın iptalini istediğim halde müşteri hizmetlerinden hizmet alamıyorum oradan oraya aktarıp duruyorlar her seferinde aynı oyalamaca ya sistemleri bozuk ya yanlış yeri aradınız deyip işlemi yapmıyorlar bu kadar kötü hizmet veren, çağrı merkezini eğitmeyen başka bir firmada görmedim. Hattımın iptalini istiyorum.
Yorum Gönder