İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hizmet Bedeli Var, Karşılığı Yok.

Yıllardır her ay belli bir tutar Vodafone'a hizmet alabilmek için ödeme yapıyorum ancak son iki aydır hizmet alamıyorum. Her ay düzenli faturayı onların hizmetlerini iyileştirme çalıştırmaları yapması için ödediğimi ise iki aylık görüşmelerim üzerine bugün öğrendim. Telefonumu ve hattımı yetkili şubelerine kontrol ettirdiğimde benden kaynaklı bir sorun olmadığını öğrendiğim halde telefonum arandığımda kapalı çıkıyor ancak 4-5 kere arandığımda ulaşılabiliyorum. İnternet deseniz paketime dahil ama iki aydır kullanabilmiş değilim. Arama yapmak için ise birkaç kere denemem gerekiyor. Kayıtlarıma geri dönüş yapılmıyor ve iki aydır alamadığım hizmetin faturasını ödüyorum. İptal ettirmek istediğimde cayma bedeli çıkıyor, hizmet alamadığımı söylediğimde ise 2 aydan uzun süredir iyileştirme çalışması var, iptal ettirirseniz bu bedeli ödersiniz diyorlar. Peki ben neye para ödüyorum? İptal istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget