Vodafone İzmir Konak şubesinde kandırılıp 52 TL olduğu söylenen 4,5g red 10 tarifesine 2 ay önce geçtim. Fakat 2.faturamda bu tarifenin 70 TL olduğunu öğreniyorum. Daha önce de müşteri ilişkilerini arayıp sorduğumda evet 52 TL ama bu faturanıza direk değil de toplam tutarda yansıtılacak cevabını alarak 2 bir yalanla daha karşılaştım. Bugün müşteri ilişkilerini tekrardan arayıp şikayetimi bildirdim, geri dönüşten şüpheleneyim. Vodafone pişmanlıkmış, güvensizlikmiş onu anladım. Bütün bunların yanında her yerde çekiyor diye reklam yapıp hiçbir yerde çekmediği ekstra bir hayal kırıklığıdır. Resmen insan kandırmaktır bu. Yanlış fiyat bilgisi Vodafone gibi bir şirkette olmamalı!
Yorum Gönder