İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 'a Geçiş Yaptım Fakat Hattımı Açmıyor.

Yazıklar olsun sizin gibi para kazanmak için hırs yapan şirketlere. 1.Ayın 28 inde A***'dan Vodafone'a taşımaları için evraklarımı verdim 2.ayın 5'inde A** hattım kapandı ama Vodafone hattımda açılmadı. Çünkü 2.ayın 2 sinde evraklarımı teslim etmiş dolayısıyla hattım birkaç gün daha açılması için beklemem gerekiyormuş. Geçtiğim için çok pişmanım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget