Yazıklar olsun sizin gibi para kazanmak için hırs yapan şirketlere. 1.Ayın 28 inde A***'dan Vodafone'a taşımaları için evraklarımı verdim 2.ayın 5'inde A** hattım kapandı ama Vodafone hattımda açılmadı. Çünkü 2.ayın 2 sinde evraklarımı teslim etmiş dolayısıyla hattım birkaç gün daha açılması için beklemem gerekiyormuş. Geçtiğim için çok pişmanım.
Yorum Gönder