Ya siz ne kötü bir şirketsiniz bana geçen ay ödenmiş faturaya açma kapama bedeli 26 TL yansıtmışınız şimdi de faturamı iki kere ödeme al misiniz ve bana iade olmaz diyorsunuz bir daha ki faturaya yansır diyorsunuz. Öyle bir saçmalık olamaz hemen kartıma iade istiyorum. Sözleşmem bitter bitmez hattımı değiştiriyorum sistemlerimiz böyle yapmış diye bir mazeret olamaz sisteminiz kötüyse benim suçum ne?
Yorum Gönder