İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturamda 84 TL'lik Fazla Tutar Var.

Normalde 130 TL gelen telefon faturam, 22 Ocak ayında faturam 248 TL geldi. İnternette bir müzik sitesinde dolaşırken telefon bir anda titremeye başlıyor ve hiçbir şekilde çıkış yapılmıyor, numaram isteniliyor ve numaramı yazıyorum. Bana ard arda mesaj gelmeye başlıyor. Bana atılan her mesaja 14 TL'lik c_mop_retrometya ücret kesiliyor. Bunu fark ettiğimde iptal ettirmek için mesaj atıyorum, fakat iptal edilmiyor. Vodafone'u aradığımda hiçbir üyeliğiniz yok diyor. Fatura kesildiği zaman 248 TL geliyor. Vodafone'u arıyorum bana biz ilgilenemeyiz diyorlar ve bir numara verip, bunu arayın oradan halledin diyor. Verilen numarayı aradığımda bize aboneliğiniz yok deniliyor. Tekrar Vodafone'u aradığımda; bizim yapacağımız bir şey yok deniyor. Kesinlikle benim o siteyi kullanmışlığım yok ve benim bilgim dahilinde olmuyor bu olay. Ben bu parayı öderim, ama bunun tarafıma kesinlikle iade edilmesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget