Aşım yapmadığım halde faturam normal faturamın 3 katı geliyor. Geçen ay ve bu ay kalan bilgilerimi sorguladığımda SMS internet dakikam olduğu görünüyor. Aşım yapmadığıma eminim ama müşteri hizmetlerini aradığımda aşım yapıldığı söyleniyor. Aşım yapmadığıma eminim ve hiçbir şey yapmadan boş yere fazladan ücret yatırıyorum!
Yorum Gönder