536***141 numaralı hattıma ait 21.12.2016 son ödeme tarihli faturayı, 20.12.2016 tarihinde Vodafone yetkili bayii aracılığı ile ödediğim halde, Vodafone faturanın ödenmediği gerekçesi ile hattım kısıtlandı. Söz konusu ödeme makbuzunu, Vodafone.com.tr sitesindeki bize ulaşın linki üzerinden 2 defa e-posta ile Vodafone gönderdim, 1 defa Vodafone müşteri hizmetlerine faks çektim, 1 defa da müşteri hizmetlerinden ki***@callus.com.tr ve ki***@comdatatr.com adreslerine e-posta ile gönderdim. Tam 4 haftadır sürekli Vodafone müşteri hizmetlerini arıyorum ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Hala bir çözüm getirilemedi. Müşteri hizmetlerinin söylediği şey şu: "Talebiniz değerlendirilip size dönüş yapılacak. "Bu süre zarfında benim mağduriyetimin ne olacağına dair ise herhangi bir cevapları yok.
Yorum Gönder