İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Tutarına Haksız Eklenti!

Vodafone yüzünden 56 TL faturama Live TV haberim yokken üye etmiş beni. Vodafone arıyorum "bizimle alakası yok" diyorlar. Live TV arıyorum, "Vodafone anlaşmamız var" diyorlar. İnsanları mağdur ediyorsunuz. Live TV hakkımı geri istiyorum. Bir şeyler yazsam çok eminim gider şikayetçi de olur iki şirkette özellikle Vodafone nasıl böyle bir şey yapar hayret. Demek ki bu duruma düşecek kadar kötü herhalde.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget