İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Sıkıntısı Yakıştıramadım.

Genel merkezden ayın 16.02.2017'de beni aradılar taahhüdünüz az kaldı bitecek diye uygun teklif sundular red 10 tarifesini 45 TL'ye vereceğiz dediler bende tamam dedim mesaj geldi geçişiniz oldu diye şimdi 52 TL diyorlar bu nasıl bir iştir? Ben 1 yıl taahhüt verdim fiyat uygun diye ama sonradan sözünden caymayı Vodafone'a yakıştıramadım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget