12 Şubat Pazar günü Vodafone Bağdat Caddesi şubesinden Şubat ayı borcumu ödemek için kredi kartımla ödeme yaptım. Arkadaş numaramı sordu söyledim ancak tek bir rakamı yanlış girmiş ve başkasının faturasını ödemiş oldum. Daha sonra durumu fark edip şubeye gittiğimde buradan işlem yapılmayacağını bankamla görüşmem gerektiğini söylediler. Bankamla görüştüm onlarda biz aracı kurumuz Vodafone'un iade yapması gerektiğini ilettiler tekrar şubeye gidip durumu anlattım kayıt oluşturdular bir takip numarası verdi geri dönüş olur dedi ama kimse aramadı. Daha sonra bende Vodafone'un kendi sitesi üzerinden durumu anlatan mail attım benden konuyu anlatan bir dilekçe nüfus cüzdanı fotokopisi ve yanlış ödenmiş olan faturanın resmini banka hesap bilgileri hepsini gönderdim. Bana e-mail ile sorunun 1 hafta içinde çözüleceğini paramın yatacağını söylediler geri dönüş olmadı bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.
Yorum Gönder