01. 06. 20017 tarihinde Esnaf Kamu Tarife kullanıyorum. 3 sene oldu 4. seneye başladım. Yazdığım tarihte akşam üstü 17:00, 17:30 saatlerinde müşteri hizmetlerini arayarak yeni döneme başladım. Hatta beni geri dönüş yaparak yetkili arkadaşlar aradılar, ses kayıtları da var. 45 TL'ye ok dedim, teyit ederek. Şimdi 64.5 fatura geldi. Aradım geri dönüş yaptılar. Neden böyle oluyor merak ediyorum.
Yorum Gönder