Bu kadar kalitesiz olacaklarini tahmin etmemistim. 42 tl'lik faturam 134 tl geliyor, buna itiraz bile edemiyormusum bana soylenen bu ne sacma. İsimi gucumu biraktim bunlarin pesinden kosuyorum. Şimdi tuketici haklarina sikayet edicem.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder