Uzun yıllardan beri Vodafone müşterisiyim. Küçük yaşta aldığım için hat babamın üzerine. Faturalı hatta geçtim ve üzerine telefon aldım. Son 2 aydan beri faturada 2 katı ödemeler çıkmakta. Sabit ödemem 83 TL şeklindeydi, ancak geçen ay aralık ayı faturam 153 TL' di. Ocak ayı faturam ise 110 TL olarak faturalandırıldı. İçerisinde servis ücreti adı altında daha önce alınmayan ücret alınmakta, 28 TL olarak. Kabul etmiyorum, alınan ücretlerin tarafıma iade edilmesini talep ediyorum. Sözleşme sürem dolduğu zaman ilk işim bu hattan kurtulmak olacak.
Yorum Gönder