Yükle kazan kampanyasından 500 dakika konuşma hakkım 28/01/2017 saat 02; 42 sona erecekti. Aynı gün saat 19; 07 başlayan konuşmam 19; 22 'de sona erdi. 500 dakikam dolmamasına rağmen Vodafone yaklaşık 12 TL konuşma bedeli ödetti. Firmaya yaptığım birinci şikayetim kendilerinin gönderdiği bitiş süresini yazan mesajlarını da göndermeme rağmen hiçbir açıklama yapmadan sadece bir yanlışlık yoktur dendi. İkinci şikayetime cevap bile vermediler. Müşteri memnuniyetine. Dolayısı ile müşterisine de değer vermeyen bir firma. En kısa zamanda hattımı başka operatöre taşıyacağım.
Yorum Gönder