Yaz aylarında taşınabilir Modem Wi-Fi cihazı aldım. Henüz birkaç ay kullanıp faturalarımı ödedikten sonra kullanmadım kullanmadığım halde 11. veya 12. aylarda 250 lira gibi absürt bir ücret ödedim. Bunu müteakiben müşteri hizmetlerindeki arkadaşı arayarak başka bir borcum olup olmadığını sordum ve bana "borcunuz yok beyefendi" yanıtını verdiler hatta emin olmak için teyit ettirdim yine aynı cevabı aldım. Bu tarihten sonra tarafıma ne bir arama ne de bir mesaj geldi ve bir hafta kadar önce evime bilgim dahi olmadan ilamsız ödeme emri yani icradan bir kağıt geldi kullanmadığım hatta 930 lira para ödedim. Hem borcunuz yok diyorsunuz hem icra geliyor. İcraya itiraz edeceğim ve Vodafone Türkiye olarak sizi mahkemeye vereceğim. Bu konuyla da ilgili en kısa zamanda geri dönüşünüzü bekliyorum.
Yorum Gönder