Ben 30 Ocak pazartesi günü Bana Ne Var'dan internet hediyesi kazandım bana mesaj geldiğinde haklarımı kullanabileceğimi söylediler ama mesaj gelmedi 6 Şubat pazartesi de katıldım yine göndermediler müşteri hizmetleri teknik arıza diyor ve hediye interneti bana vermiyor tarihini hatırlayamadığım önceki zamanlarda da aynı sorunu yaşadım. Hediye internet veriyorlar ama hattıma yüklemiyorlar o zaman bu kandırma oluyor dürüst bir firma değil.
Yorum Gönder