Yaklaşık 5 ay önce Vodafone faturalı hat aldım. Bana taahhüt edilen tutar 39 TL idi ama ben hiçbir zaman 39 TL ödeyemedim. Sürekli fazla fatura geldi. Konuyla ilgili müşteri hizmetlerini aradım sürekli kayıt alacağız düzelecek dendi ama düzelmedi. Sonrasında müşteri hizmetlerinde a** bey bana yardımcı olmaya çalıştı. İlk iki ay fazla ödediğim tutarı bana bir ay sonraki faturama indirim olarak yansıtılacağını söyledi. Ama indirim falan gelmedi. Ben sinirlendim ve müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve bu hattı başka bir operatöre taşıtırsam ne kadarlık bir ceza öderim diye sordum 12 TL dediler. Ben hattımı taşıttım ve faturam çıkmış gelmiş 92 TL. Bana bunun açıklamasını yapar mısın Vodafone? En son faturam 46 geldi yine aynı 46 gelse 46+13 =58 lira yapar 92 neyin tutarı?
Yorum Gönder