İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Aşırı Yüksek Fatura Bedeli Çıkardı

Vodafone'daki 1000 SMS ücretsiz hakkım olmama rağmen 1 Ocak ve 31 Ocak faturam 387.30 gelmiş 3 aydır düzenli olarak aynı fatura bedelini ödüyorum ama yukarıda belirttiğim 1 aylık dönem içerisinde bana 140.40 ekstra SMS ücreti yazılıp faturama dahil edilmiş.Şimdi mantıklı olarak tüm herkes artık SMS kullanmıyor kullanırsa da 50-100 arası SMS atıyor SMS hakkını tam olarak bitiren bir kişi bulunmazsanız. Yani Vodafone kurumsal aş bana ücretsiz her yöne mesaj hakkımı bitirip ekstra ücretli SMS atmışsın diyor. Twitter'dan şikayeti belirtiyorum ya bana linke tıklayıp notunuzu yazın diyorlar ya da en kısa sürede dönüş sağlanacaktır diyorlar. Yani kocaman bir boşluk çözüm sıfır. Ha ben bütün şikayetimi de dile getirdim ama cevapsız kaldı. Çoğumuz asgari ücretle çalışıp GSM operatörleri tarafından bu şekilde taahhüde bağlanıyoruz. Vodafone kurumsalın dikkatine.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget