İki ay fatura ödemediğim için taahhüt ile aldığım telefonun ücreti ve kullanım ücretinin toplamını talep ediliyor. Maddi olarak sıkıntılı bir dönemdeyim. 700 lirayı bir anda istiyorsunuz ödeyebilecek durumda olsam normal faturamı öderdim zaten, şu durumda daha da çıkmaz sokağa giriyoruz. Geç de olsa bu ay bir şekilde ödeme yapmıştım gelecek ay talep edilen parayı ödeyemeyeceğim. Böyle böyle gidecek bu, kolaylaştırma yapmak yerine iş daha da yokuşa sürülüyor. Düzgün bir ödeme planı ile ödeme sağlayabilirim ama isteğinizi diretirseniz boşuna zaman kaybetmiş ve uğraşmış olacağız. Bu konuda neler yapılabilir.
Yorum Gönder