Kitaplık boyutları yanlış ölçülerde geldi. Aynı gün telefonla bilgilendirdim. Resmini çek gönder dediler, gönderdim. Firmaya yolladık haber bekliyoruz dediler. Firma kabul etti, ürünü kargo gelip 2 gün içinde alacak diye telefonla bilgilendirdiler. Ama gelen olmadı. Sürekli telefonla ben arıyorum. 25 Ocak'ta gelmişti o günden beri beni oyalıyorlar. Kendi hatalarıyla ben uğraşmak zorunda kalıyorum. Vivense'den hiç memnun kalmadım. Yine en son görüştüm. Talebinizi iletiriz deyip başa dönüyor. Üstelik üründen vazgeçmiş değilim istediğim ölçüleri istiyorum. Bu gidişle hukuki yola başvuracağım.
Yorum Gönder