Arkadaşımla geldiğim pasaport tesliminde içerisi boş olmasına rağmen alınmadım. Dışarıda hava yaklaşık 0 dereceydi. 15 dakika beklemek durumunda kaldım. Kalabalık olmasın diye böyle bir kural konulmuş olabilir ama insanlık için bazı durumlarda inisiyatif kullanılması gerekir diye düşünüyorum.
Yorum Gönder