Almış olduğum cihaz tam bir fiyasko. Teknik servise götürdüm size ilettim cihazı cihaz kesinlikle hiçbir işe yaramıyor. 1 GB RAM hikaye, müşteri hizmetlerini aradım iade etmek istediğimi söyledim, not aldılar buna rağmen değişim yapılmış kargoya verilmiş ben bu ürünü istemiyorum. Zorla mı vereceksiniz kargoyu da almıyorum geri göndereceğim. Benim paramı verin geri kaç gündür sizinle uğraşıyorum!
Yorum Gönder