3 ay önce televizyon aldım. Oğlum evimi ziyarete geldiğinde "baba bunda TV ölü piksel var hemen servisi ara" dedi. Servis ertesi gün geldi. Aradan 6 gün geçti telefon açtılar 6 adet olmadan biz bir şey yapamayız öyle saçmalık olur mu güvenilir firma diye ben Vestel aldım yerli markadan soğutuyorlar. Yazık günah lütfen bir yardımcı olursanız sevinirim. Her yere şikayet yazıyorum, gerekirse mahkeme yoluna gideceğim. 0539594****
Yorum Gönder