1 ay önce TV aldım kurulumu yapıldı ama TV arızalı çıktı daha sonra değişim olacak denildi. 10 gün sonra cihaz geldi o da arızalı çıktı. Bu firma hiç kontrol etmiyor bu kadar saçmalık ilk defa yaşıyorum. 1 aydır televizyon yok Vestel yüzünden sakin Vestel'den ürün almayın müşteri hizmetleri 1 defa geri dönüş yapmadı. Ben aramasam takip etmesem kimse bilgi vermiyor.
Yorum Gönder