Reeder marka almış olduğum tablet arızalı çıktı, almış olduğum tableti tekrar servise Vatan'a götürdüm biz inceleyeceğiz olmaz ise servise gidecek denildi. Mesaj geldi servise gidecek denildi ancak 3 hatta oldu 2 güne bir mesaj geliyor serviste devam ediyor diye ben değişim talep ettim tamir olmuş ürün istemiyorum 2 haftada bozuldu o kadarda reklam yapmışlar güvendim aldım Vatan Bilgisayar beni çok mağdur etti. Karne hediyesi almıştım çocukta oynamadı yani hiçbir işe yaramadı. Sizleri kınıyorum sorunun bir an önce çözülmesi talep ediyorum.
Yorum Gönder