İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Vermediği Hizmetin Ücretini Alıp Taahhüt Bozmuyor!

20.01.2017 tarihinde taşındığım binada Superonline altyapısı olmadığı için taahhüt bozmak için gerekli evrakları mail olarak yolladım. Defalarca aramama rağmen mailin gelmediği söylendi ve tekrar 26.01.2017 tarihinde yolladım. Bu sefer de 20.01.2017 tarihinde mailin işleme alındığı ancak müşteri numarası yanlış olduğu söylendi. 28.01.2017 tarihinde düzeltilmiş şekilde evrakları tekrar yolladım ancak yine mailin gelmediği söyleniyor. Bu şekilde işlemi halledemeyeceğimi anlamış bulunmakla beraber en yakın zamanda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağımı bildiririm. Turkcell'i tercih ettiğim için pişman olacağım aklıma gelmezdi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget