Ankara/Kızılay Erpa Teknoloji d*** bey tarafından yapılan satışta bana ödeyeceğim tutar 31-32 TL gibi bir rakam olduğunu söyleyerek faturalı hat almama neden oldu,bu ay gelen faturam 37 TL olduğunu görünce ismi geçen kişiyle konuşmaya gittiğimde bana saygısız bir tavırla ben söyledim diyerek beni yalancı konumuna düşürmeye çalışıldı. Tarafıma siz her ay 31 TL getirin üstünü ben tamamlarım şeklinde sözler kullanarak konuşulması Turkcell'in müşterisine verdiği değeri göstermekte,evimde kullandığım internet ve ailemde Turkcell hat sahipleri bulunmakta ve bu göstermiş olduğunuz tavırdan dolayı hepsini iptal ettirip haklarımı savunacağım. Yalan söyleyerek insanları kandıran elamanlara çeki düzen vermenizi umuyorum. Turkcell için müşteri kaybetmek bu kadar kolay olmamalı bence.
Yorum Gönder