Eşimin Türk Telekom olan hattını 07.02.2017 tarihinde ** hattıyla değiştirdik. Türk Telekom fatura kesim tarihi 10.02.2017 idi. İkinci fatura çıkmaması gerekirken, 59.32 liralık fatura geldi. Normalde gelmesi gereken 32 liraydı. 28 lira fazladan ücret aldılar. Müşteri hizmetlerinden ulaşamıyorum. Gerekirse Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım.
Yorum Gönder