İstanbul'a geleli 3 ay oldu Halkalı mevkin de oturuyorum ve port boşluğu olmadığı için evime internet bağlatamıyorum. Superonline ile görüşüyorum portlara Türk Telekom' un baktığını söylüyor, Türk Telekom kendilerinden Doping diye bir internetlerini almamı istiyor o zaman daha kısa sürede bağlanacağını iddia ediyor, ancak bunu yapan insanlar da yorumlarında bağlattıklarını ama internet hala bağlanmadığı için boşuna para ödediklerini yazıyorlar. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Ya altyapınız yoksa reklamlar da bangırdamayın! Tüketici haklarına şikayet edeceğim en sonunda. Yalan yanlış reklam yapıyor ve insanları kandırmaya çalışıyorsunuz! Türkiye'nin altyapısı sizin elinize kalmışsa vay halimize!
Yorum Gönder