05*** numaralı hattın sahibiyim. Ocak ayı içerisinde sınırsız 2 GB yazıp 5555 gönderdim. Paket aktif oldu. Türk Telekom internet sitesinde; hakkım dolduğunda bağlantımın devam edeceğini ancak hız sınırının 96 kbps düşeceğini ve herhangi bir ek ücret yansıtılmayacağını yazıyordu. Ancak ocak ayı faturam 127₺ geldi. Kullanım detaylarına baktığımda internet kullanımı için ek ücretler alındığını gördüm. Bu yüzden faturamı da ödemedim. Durumun bir karışıklıktan veya sistemsel sorundan kaynaklandığını düşünerek türktelekom.com.tr adresindeki online işlemlerde yer alan ilgili bölümden şikayetimi dile getirdim. Bugüne dek tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı. Gerekli incelemelerin yapılarak, fazladan faturama yansıtılan internet kullanım tutarlarının silinmesini ve tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum.
Yorum Gönder