İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Üyeliğinde 15 Gün İçinde İptal istemime Cayma Bedeli İsteniyor

09/02/2017'de yaptırdığım Tivibu üyeliğimi 21/02/2017'de iptal ettirmek istedim. Daha 15 gün olmamasına rağmen cihaz dahil 600 TL (kusuratı da var sanırım) cayma bedeli istendi. Çağrı merkezinde bu konu için 3-4 kişi ile görüştüm hepsi de farklı bedeller söyledi. Bu kadar tutarsızlığın içerisinde yetkili müdür ile görüşmek istediğimi belirttim kayıt oluşturdum. Ardından telefon bir kez bile çalmadan ulaşılamıyor ve sorun olmadığı tespit edilmiştir diye mesaj geliyor. Hiçbir şekilde almadığım bir hizmetin taahhüdünü ödemeyi kabul etmiyorum. Ve hakkımı her türlü tüketici mahkemesinde kullanacağımı tarafınıza buradanda bildiriyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget