Aralık ayında devir aldığım internet hesabını yaklaşık bir ay uğraşmama rağmen internet erişimine açılamadı. Günlük yarımşar saat TTNET yetkilileriyle görüşmeme rağmen sorunun çözülmemesi üzerine müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmede internete bağlanamadığım dan bağlanana dek herhangi bir ücret ödemeyeceğimin bilgisi verilmesine rağmen 2 ay sonra 2 aylık faturamın olduğu bilgisi elime ulaştı. Ancak TTNET müşteri hizmet numaram olmadığından bir türlü T.C. ve telefon numaramı sistem kabul etmediğinden 4440375 numarasından erişim sağlayamadım. Şu an 3. fatura geliyordur muhtemelen. Yıllardır verdiğiniz hizmette en ufak bir iyileşme olmadı. Son darbeyi de bu şekilde yemiş bulunuyor ve yanında sıkıntı stres de cabası. TTNET pişmanlıktır.
Yorum Gönder