2 hafta önce Türk Telekom'a ait TTNET'i çok pahalı olduğu için kapattırmak için başvuruda bulunduk. 30 senedir kullandığımız ev telefonumuzda TTNET faturasıyla birlikte oluğu için internet kapanırken telefonumuzda kapanmış oldu. Eksik bilgilendirmeden dolayı 30 senelik ev telefonumuz kapatıldı. Geri almak istediğimizde de telefon numaranız başka bir semte ait bulunduğunuz ilçe için mümkün değil verilemez diye cevap alıyoruz. Ben keyfi kapattırmadım. Türk Telekom'un hatası yüzünden kapandı ve ben yıllardır benim olan telefon numaramı geri istiyorum. Bu durum için çağrı merkezini arıyorum bir muhatap bulamıyorum. Hiç kimse sorumluluğu üstlenmiyor. O diyor ki benim işim değil, o diyor ki biz bir şey yapamayız. Ben Türk Telekom'dan bıktım artık, bu kadar ciddiyetsiz bir kurum daha olamaz. Müşteri memnuniyeti denilen şeye hiç mi hiç önem verilmiyor bu kurumda?
Yorum Gönder