Yaklaşık 6 ay önce Tivibu eve üye oldum ama ilk günden bu yana doğru düzgün yayın seyredemedik. Ekranda donma, geri saymada sıkıntılar yaşadık. Müşteri hizmetlerini aradığımızda sadece müzik dinletip kapatılıyor. Tesadüfen müşteri hizmetleriyle konuşabilirsek şu an bölgenizde çalışma var deyip diğer şikayetleriniz için sonra arayın diyorlar ve getirdikleri modemle 2 metreden sonra Wi-Fi çekmiyor bu normal diyorlar alan çok fazla oysa ben 100 m2 evde oturuyorum. Karşı komşumun sinyalini alırken kendi Wi-Fi'me bağlanamıyorum. Bir tanede bana yardımcı olacak Allah'ın kulunu bulamadım.
Yorum Gönder
Tivibu baglattim eve. Ilk 1 hafta iyiydi. Sonra yayin gitti. Musteri hizmetlerine baglanabildim bir sekilde. Teknik kisim donecek size dedi. 1 hafta sonra dondu. Sinyal seviyesini yukselteceklermis. Bunun icinde 80 tl. Iscilik ucreti istediler. Cgirmadim bende. Su an internet uzerinden izliyorum kanallari. Allahtan internetim. Turk telekom degil...