İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Arızasi İle İlgili Kimseye Ulaşamıyorum!

Biz Tivibu'nun arızalarından bıktık usandık. Fatura göndermeye gelince son kuruşuna kadar tahsil ederler, hizmet vermeye gelince ortada kimse yok. Tivibu ile ilgili 2 aydır müşteri hizmetlerini en az 30 kere aradık geri sardırıp izleme özelliği çalışmıyor bi kere sardırdık mı Tivibu kendini restart atıyor, bazen gece mvp hata kodu veriyor. TV'yi hiç kullanamıyoruz. Müşteri hizmetlerini arıyoruz yemin ediyorum 3 kez 40 dakika ya yakın bekledim, telefona kimse çıkmadı. Gece müşteri hizmetleri evden yastık getirip uyuyor mu anlamadık ki bir kanal seyrediyoruz, programın ortasında Tivibu kendine restart atıyor mvp hatası veriyor. Sürekli restart atmaya başlıyor müşteri hizmetlerine ulaşamadığım için sorunum çözülmüyor denk gelip bir ara ulaştığımda arıza kaydı alınıyor belli bi süre sonra bize dönüş oluyor bizde sorun çözülmediği için sorun çözülmedi diyoruz ve bir daha arayan yok aynı arızayla yaşama devam.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget